Στη συνέχεια τα παιδιά χωρίζονται σε δύο ομάδες.
Η πρώτη ομάδα με τη βοήθειά της/του νηπιαγω-
γού πλένει και κόβει τα υλικά της σαλάτας και η
δεύτερη ομάδα, παρατηρώντας την πρώτη, «γράφει»
τα υλικά της συνταγής είτε με εικόνες είτε με ζω-
γραφιές είτε με λέξεις, ανάλογα με το γλωσσικό επί-
πεδο των παιδιών.
Η πρώτη ομάδα βάζει τα υλικά σε ένα μπολ, προ-
σθέτει λάδι, αλάτι, τα ανακατεύει και … καλή σας
όρεξη!
Σημείωση:
Ο τρόπος αυτός εκτέλεσης της συνταγής της χωριάτικης σαλάτας είναι ένα τρόπος επε-
ξεργασίας μιας εύκολης συνταγής με τους μαθητές στο νηπιαγωγείο. Ένας άλλος τρόπος εκτέλεσης
μιας συνταγής προτείνεται στην 7
η
ενότητα, «Ήρθαν τα Χριστούγεννα και η Πρωτοχρονιά», όπου η/ο
νηπιαγωγός φέρνει τη συνταγή εικονοποιημένη στο νηπιαγωγείο και αφού οι μαθητές τη «διαβά-
σουν», την εκτελούν.
Οι μαθητές του Νηπιαγωγείου Βαλτινού Τρικάλων φτιά-
χνουν χωριάτικη σαλάτα
Η συνταγή της σαλάτας είναι γραμμένη από τους μαθητές του Νηπιαγωγείου Βαλτινού Τρικάλων
76
I...,66,67,68,69,70,71,72,73,74,75 77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,...168