119
Γ.2. «Φτιάχνουμε μουσικά όργανα βροχής!»
Παίρνουμε ένα ρολό από χαρτί κουζίνας του
οποίου κλείνουμε την μία άκρη με χαρτόνι κάνσον ή
χαρτοταινία. Στη συνέχεια τοποθετούμε μέσα φακές
ή ρύζι και το κλείνουμε με τον ίδιο τρόπο από την
άλλη μεριά. Ζωγραφίζουμε το εξωτερικό του με
όποιο τρόπο θέλουμε. Το κουνάμε αργά αργά και
ακούμε τον ήχο της βροχής που εμείς έχουμε δημι-
ουργήσει.
Γ.3. «Φτιάχνουμε τα δικά μας ρούχα!»
Κατασκευάζουμε τα δικά μας ρούχα από χαρτόνι ή
εφημερίδα ή από οποιοδήποτε άλλο υλικό θέλουμε
και τα φοράμε στις χάρτινες κούκλες της Β.2. δρα-
στηριότητας ή τα φορούν τα ίδια τα παιδιά.
Γ.4. «Ντύνουμε τα περιγράμματα
των παιδιών»
Υλικά:
παλιά ρούχα των παιδιών
περιγράμματα των παιδιών από την 3
η
ενότητα
Η/Ο νηπιαγωγός τοποθετεί ένα από τα περιγράμματα στην παρεούλα, επιλέγει μία εποχή και
περιγράφει τις καιρικές συνθήκες, π.χ.
«
Είναι χειμώνας, έχει κρύο»
και καλεί ένα παιδί να
ντύσει ανάλογα το περίγραμμα και να παρουσιάσει τα ρούχα που του φόρεσε.
Γ.5. «Οι τέσσερις εποχές» -
ψυχοκινητικό παιχνίδι
Υλικά:
καπέλα, παλιά ρούχα, γυαλιά ηλίου, παλιά μπουφάν, υφάσματα κ.λπ.
μουσική: Οι 4 εποχές του Vivaldi
Τα παιδιά χωρίζονται σε τέσσερις ομάδες. Κάθε ομάδα αντιπροσωπεύει μια εποχή. Αφού συζη-
τήσει με τη/τον νηπιαγωγό πώς θα την αναπαραστήσει, επιλέγει τα απαραίτητα ρούχα και αντι-
κείμενα και γίνεται η παρουσίαση με χορό, κίνηση ή παντομίμα στις υπόλοιπες ομάδες.
Τα παιδιά του χειμώνα:
άλλα χορεύουν κρατώντας στα χέρια τους άσπρα πανιά και αναπα-
ριστάνουν το χιόνι που πέφτει και τα σκεπάζει όλα, άλλα αναπαριστάνουν τα ζωάκια που
κοιμούνται ή τους ανθρώπους που κρυώνουν πολύ και ντύνονται ζεστά…
Τα παιδιά της άνοιξης:
με πολύχρωμα πανιά άλλα αναπαριστάνουν τα λουλούδια με τα
χέρια ανοιχτά να τριγυρνούν χορεύοντας, άλλα αναπαριστάνουν τα ζουζούνια που ζουζουνί-
ζουν και μαζεύουν τη γύρη από τα λουλούδια …
I...,109,110,111,112,113,114,115,116,117,118 120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,...168