100
Προέκταση της δραστηριότητας:
- Ας γίνουμε λουλούδια την ημέρα που ανοίγουν τα πέταλά τους για να δεχτούν τον ήλιο και ας
γίνουμε λουλούδια τη νύχτα που κλείνουν τα πέταλά τους και κοιμούνται.
- Ας γίνουμε αστέρια τη μέρα. Τα παιδιά-αστέρια τη μέρα κοιμούνται. Ας γίνουμε αστέρια τη
νύχτα. Τα παιδιά-αστέρια της νύχτας σηκώνονται και χορεύουν…
Γ.3.
«
Αγαλματάκια ακούνητα, αμίλητα, αγέλαστα. Μέρα ή νύχτα;» -
ομα-
δικό παιχνίδι
Ένα παιδί επιλέγεται να γυρίσει την πλάτη του στα υπόλοιπα παιδιά, να κλείσει τα μάτια του
και να πει:
«Αγαλματάκια ακούνητα, αμίλητα, αγέλαστα. Μέρα ή νύχτα;»
Όσο το παιδί μιλάει τα άλλα παιδιά κινούνται ελεύθερα στον χώρο, μόλις το παιδί τελειώσει τη
φράση του και ρωτήσει:
«Μέρα ή νύχτα;»
τότε τα υπόλοιπα παιδιά θα πρέπει να του απαντήσουν:
- Αν απαντήσουν
«Μέρα»
σημαίνει ότι όλα τα παιδιά είναι έτοιμα και έχουν πάρει μία θέση σαν
αγάλματα.
- Αν απαντήσουν
«Νύχτα»
σημαίνει ότι δεν έχουν ετοιμαστεί όλα τα παιδιά. Το παιδί που έχει
κλείσει τα μάτια του περιμένει λίγο και μετά ανοίγει τα μάτια του και ελέγχει αν όλα τα παι-
διά είναι «ακούνητα, αμίλητα, αγέλαστα». Αν κάποιο παιδί κινηθεί, γελάσει ή μιλήσει χάνει
και τότε αυτό κλείνει τα μάτια του και συνεχίζεται το παιχνίδι.
Γ.4.
«
Οι μέρες της εβδομάδας»
- τραγούδι
(ηχητικό - υπάρχει μελοποιημένο στο συνοδευτικό CD-ήχου)
Κάθε μέρα στα όνειρα μου φεύγω από τη γειτονιά μου,
πάω βόλτα με το νου μέχρι τ’ άστρα του ουρανού.
Τη Δευτέρα μες το πλοίο και την Τρίτη είμαι στο Ρίο,
την Τετάρτη στην Αθήνα και την Πέμπτη είμαι στην Κίνα,
την Παρασκευή Μαδρίτη και το Σάββατο στην Κρήτη,
μα την Κυριακή πρωί πάντοτε γυρίζω σπίτι.
Γ.5.
«
Μέρα, Νύχτα»
- τραγούδι
(ηχητικό - υπάρχει μελοποιημένο στο συνοδευτικό CD-ήχου)
Μέρα, μέρα,
πού είσαι μέρα;
Είμαι μες στην καλημέρα!!
Είμαι μες στην καλημέρα
με τον ήλιο συντροφιά!