Έχω δυο μάτια, δυο μάτια για να βλέπω
και δυο αφτιά, δυο αφτιά για να ακούω,
έχω μια μύτη, μια μύτη να μυρίζω,
έχω ένα στόμα, ένα στόμα για να τρώω
και γλυκά να τραγουδώ!
Τραλαριλαριλαρό!
Έχω δυο χέρια, δυο χέρια για να πιάνω,
για να αγγίζω και να σε αγκαλιάζω,
έχω δύο πόδια, δύο πόδια να πηδάω,
για να τρέχω, να τρέχω να σε φτάσω,
να σε βάλω στο χορό!
Τραλαριλαριλαρό!
Τα παιδιά ακούγοντας τους στίχους θα πρέπει να αναπαριστάνουν αυτά που λέγονται και στο
τέλος να πιάνονται χέρι – χέρι και να χορεύουν ελεύθερα είτε το ίδιο το τραγούδι είτε κάποιο
άλλο π.χ. το «Χόκυ – Πόκυ», «Χαρωπά τα δυο μου χέρια τα χτυπώ» κ.λπ.
Γ.6. «Χαρωπά τα δυο μου χέρια» -
παιχνιδοτράγουδο
Χαρωπά τα δυο μου χέρια τα χτυπώ,
χαρωπά τα δυο μου χέρια τα χτυπώ,
μια και είμαι εγώ παιδί
ξέρω πάντα να γελώ,
χαρωπά τα δυο μου χέρια τα χτυπώ.
Χαρωπά τα δυο μου δάχτυλα χτυπώ,
χαρωπά τα δυο μου δάχτυλα χτυπώ,
μια και είμαι εγώ παιδί
ξέρω πάντα να γελώ,
χαρωπά τα δυο μου δάχτυλα χτυπώ.
Χαρωπά τα δυο μου γόνατα χτυπώ,
χαρωπά τα δυο μου γόνατα χτυπώ,
μια και είμαι εγώ παιδί
ξέρω πάντα να γελώ,
χαρωπά τα δυο μου γόνατα χτυπώ.
Χαρωπά τα δυο μου πόδια τα χτυπώ,
χαρωπά τα δυο μου πόδια τα χτυπώ,
μια και είμαι εγώ παιδί
ξέρω πάντα να γελώ,
χαρωπά τα δυο μου πόδια τα χτυπώ.
Χαρωπά θε να γελάσω δυνατά,
χαρωπά θε να γελάσω δυνατά,
μια και είμαι εγώ παιδί
ξέρω πάντα να γελώ
κι άμα θες απ’ την αρχή ξαναρχινώ.
37
I...,27,28,29,30,31,32,33,34,35,36 38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,...168