164
Ενημερωτικό υλικό για τη/τον νηπιαγωγό
Amnesty International UK
(2008)
.
Όλοι γεννιόμαστε ελεύθεροι
. Αθήνα: Παπαδόπουλος σε συνεργασία με τη
Διεθνή Αμνηστία. Αθήνα: Κάστωρ.
Άλκηστις
(1994).
Μια μονογραφία της Άλκηστης και 58 σενάρια φοιτητών του Π. Τ. Νηπ/γών Πανεπιστημίου
Αθηνών
. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Άλκηστις
(1995).
Μουσεία και σχολεία, Δεινόσαυροι κι Αγγεία.
Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Άλκηστις
(2008).
Μαύρη Αγελάδα Άσπρη Αγελάδα- Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Διαπολιτισμικό-
τητα
. Αθήνα: Τόπος.
Αναγνωστόπουλος, Β. Δ.
(1991).
Λαϊκά τραγούδια και παιχνίδια για παιδιά
. Αθήνα: Ψυχογιός.
Αναγνωστόπουλος, Β. Δ.
(1994).
Γλωσσικό Υλικό για το Νηπιαγωγείο. Από τη θεωρία στην πράξη.
Αθήνα: Κα-
στανιώτη.
Αναγνωστόπουλος, Β. Δ
. (2002).
Η Γλώσσα στην Προσχολική Εκπαίδευση
. Αθήνα: Καστανιώτη.
Αναγνωστόπουλος, Β. Δ.
(2003).
Θέατρο σκιών και εκπαίδευση
. Αθήνα: Καστανιώτη.
Βαλάση,
Ζ. (1996).
Το τεσσεροφύλλι.
Αθήνα: Κέδρος
.
Βαλάση, Ζ.
(1998).
Δείπνο με μάγισσες και κολατσιό με δράκους
. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Βαλάση, Ζ.
(2011).
Νάνι το κρίνο της αυγής
. Αθήνα: Κέδρος.
Βαλάση, Ζ
.( 2002).
Ο κήπος των μεταμορφώσεων
. Αθήνα: Κέδρος.
Βασιλάκης, Κ.
(2002).
Tα πουλιά που ζουν στο νερό
. Αθήνα: Λιβάνη. (Βιβλίο με cd).
Βασιλάκης, Κ.
(2002).
Τα πουλιά που ζουν πλάι μας.
Αθήνα: Λιβάνη. (Βιβλίο με cd).
Γάκου, Ε.
(1998).
Προαναγνωστικές δραστηριότητες
. Αθήνα: Καστανιώτη.
Γιαλουράκη, Σ.
(2005).
Το κουτί της τέχνης.
Αθήνα: Δίπτυχο.
Γιαννικοπούλου, Α. Α.
(1998).
Από την προανάγνωση στην ανάγνωση
. Αθήνα: Καστανιώτη.
Γιαννικοπούλου, Α. Α.
(2002).
Η γραπτή γλώσσα στο νηπιαγωγείο
. Αθήνα: Καστανιώτη.
Δαγκωνάκη, Α. & Τσίγκρα, Μ.
(1997).
Υγεία και Διατροφή στην Προσχολική Ηλικία.
Αθήνα: Υπουργείο Υγείας
και Πρόνοιας.
Δημητράτου, Β.
( 2003).
Τα παιδιά δημιουργούν και εκφράζονται.
Αθήνα: Πατάκη.
Epstein, A., Τρίμη, Ε.
(2005). Εικαστικές τέχνες και μικρά παιδιά. Αθήνα: Τυπωθήτω- Γιώργος Δάρδανος.
Κάντζου, Ν. & Νικολούδη, Φ.
(2009).
Το σεντούκι του λαϊκού πολιτισμού. 10+1 θεματικές προσεγγίσεις για
το νηπιαγωγείο
. Αθήνα: Δίπτυχο.
Κατή Δ.
(2000).
Γλώσσα και Επικοινωνία στο παιδί
. Αθήνα: Οδυσσέας.
Κλιάφα, Μ.
& Βαλάση, Ζ. (1979).
Ας παίξουμε πάλι.
Αθήνα: Κέδρος.
Κουλεντιανού Μ.
(1994).
Νανουρίσματα ταχταρίσματα…
Αθήνα: Θυμάρι.
Κουτσουβάνου, Ε.
(2008).
Βοήθημα για νηπιαγωγούς-Προγράμματα προσχολικής εκπαίδευσης
. Αθήνα: Οδυσσέας.
Κουτσουβάνου, Ε. και Ομάδα Εργασίας
(2003).
Προγράμματα Προσχολικής Εκπαίδευσης και η Διαθεματική
Διδακτική Προσέγγιση
. Αθήνα: Οδυσσέας.
Κροντηρά, Λ
. (2002).
Ελάτε να παίξουμε μέσα στο χρόνο
. Αθήνα: Φυτράκη.
Κυνηγού-Φλάμπουρα, Μ.
(1987).
Αγαπάω μαθαίνω χορεύω ελληνικούς χορούς.
Αθήνα: Ερμής.
Κυνηγού-Φλάμπουρα, Μ.
(2007).
Μικρές ιστορίες με ήχους και κίνηση.
Αθήνα: Διάπλαση. (Βιβλίο με 2 cd).
Κυνηγού-Φλάμπουρα, Μ.
(2007).
Μουσικά ρυθμικά και κινητικά παιχνίδια.
Αθήνα: Διάπλαση. (Βιβλίο με 2
cd).
Κυνηγού-Φλάμπουρα, Μ.
(2009).
Ο μπαξές της Βερενίκης-Τραγούδια με κίνηση. Ρυθμικά και κινητικά παι-
χνίδια για μικρά παιδιά.
Αθήνα: Διάπλαση.
Κυνηγού-Φλάμπουρα, Μ.
(2011).
Λαϊκή Τέχνη. Μουσείο Μπενάκη.
Αθήνα: Διάπλαση.
Κωνσταντινίδου, Β., Ματθαίου, Σ., Χαβιάρης, Π.
(1997).
Ταξιδεύοντας και δημιουργώντας
. Αθήνα:Ελληνικά Γράμ-
ματα
Μαγουλιώτης, Α.
(1994).
Κουκλοθέατρο. Πώς στήνεται ένα έργο
. Αθήνα: Καστανιώτη
Μαλαφάντης, Κ. Δ.
(2011).
Το παραμύθι στην εκπαίδευση
. Αθήνα: Διάδραση.
Μαρίνος, Γ. Μ.
(1994).
Τα τραγούδια μου
. Αθήνα: Κέδρος.
Mariotti, Μ.
(1998).
Animani.
Αθήνα: Μέδουσα.
Ματθαίου, Σ., Οικούτα, Ε.
(1996).
Όταν οι κούκλες ζωντανεύουν
. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Μέγας Γ. Α
. (1999).
Ελληνικά Παραμύθια Β
. Αθήνα: Ι. Δ. Κολλάρος.
Μέγας, Γ. Α.
(1998).
Ελληνικά Παραμύθια
. Αθήνα: Ι. Δ. Κολλάρος.
Μέγας, Γ. Α
.(1992).
Ελληνικές Γιορτές και έθιμα της
λ
αϊκής λατρείας.
Αθήνα:
I...,154,155,156,157,158,159,160,161,162,163 165,166,167,168